Konverteringsoptimalisering
Ønsker du hjelp med dette?

Konverteringsoptimalisering

Hva er konverteringsoptimalisering (CRO)?

Konverteringsoptimalisering er aktiviteter du kan gjøre for å øke andelen besøkende som utfører en handling på nettstedet ditt. Dette kan for eksempel være at noen kjøper et produkt, fyller ut et kontaktskjema eller melder seg på et nyhetsbrev. Grunnprinsippet for konverteringsoptimalisering er å fokusere på å få mer igjen fra eksisterende trafikk.


Hvorfor bør bedriften din drive med konverteringsoptimalisering?

Mange bedrifter “glemmer” å jobbe med forbedringer av sine nettsider. Dette er et kontinuerlig arbeid med hypotesetesting og finpussing. Ved å designe og justere elementer på nettsiden din, kan du øke sjansen for at besøkende vil «konvertere» - om dette er å kjøpe et produkt, bestille visning, registrere seg eller legge igjen kontaktinformasjon. Konverteringer kan skje over hele nettstedet ditt og alle landingssidene dine bør derfor optimaliseres for å få et høyere antall konverteringer.


Vi hjelper deg med:

Gjennom en god digital markedsstrategi og en godt optimalisert nettside kan din bedrift oppnå en sterk posisjon i markedet.

Innen konverteringsoptimalisering hjelper vi deg med å:

  • Analysere nåværende situasjon
  • Optimalisere landingssider
  • Oppsett av nye landingssider / kampanjesider
  • Søkemotoroptimalisering

Ønsker du hjelp med konverteringsoptimalisering?

Vi hjelper deg! Fyll ut skjemaet, så tar vi kontakt med deg for en uforpliktende prat.