FULLBOOKET! Irritert over å ikke få ønsket effekt av Facebook-annonsering?

Om oss

Lær "best-practice" fra Facebook og Bergenfest på frokostmøte hos Kalibrert 19. september.

For å få ønsket effekt fra Facebook-annonsering er det viktig å ha en god og helhetlig forståelse av både hvem dine kunder er, kundereisen deres og hvilke strategi og verktøy i Facebook som vil kunne gi best effekt.

Vi inviterer til frokostmøte i Bergen hvor vi har som mål å gi deg inspirasjon og innsikt i Facebooks "best-practice" for bygging av kampanjestrategi for både bedriftsmarkedet (B2B) og forbrukermarkedet (B2C).

A full-funnel strategy

Vi har gleden av å få Axel Strelow, Partner Manager i Facebook, på besøk fra Dublin for å snakke om hvordan du får mest mulig ut av din Facebook-annonsering med å tenke strategisk i hele kundereisen.

Axel Strelow

Bergenfest 2019 - Case.

Frokostmøtet vil også by på en strategisk gjennomgang av Bergenfest 2019 - en full-trakts strategi for å selge mest mulig festivalbilletter. Presentert av Preben Helle, fagansvarlig for sosiale medier i Kalibrert.

4

Praktisk Info:

Frokost fra kl. 08.00.

Foredrag starter kl. 08.30.

Avslutter kl. 10:00.

Hotellets frokostbuffé.

Begrenset antall plasser!

Sted: Thon Hotel Rozenkrantz. Rosenkrantzgaten 7, 5003 Bergen.

Ønsker du å melde deg på dette kurset?

Fyll ut skjemaet her, så reserverer vi en fin plass til deg.