Av Ole Rønneseth • 14. mars 2019

Sesongvariasjoner i søk - er du klar for påske?

På noen søkeord ser vi tydelige sesongvariasjoner. Hvordan kan dette påvirke deg og din bedrift? Vi gir deg svar på hva du bør tenke på når du skal lage sesongrelatert innhold!

Les mer

Av Ragnhild Berge • 11. mars 2019

Viktige suksessfaktorer for å lykkes med Google Ads

Annonsering i Google Ads er noe av den mest lønnsomme markedsføringen du gjør, men hva skal til for å lykkes? Vi tar for oss noen viktige suksessfaktorer!

Les mer

Av Preben Helle • 6. mars 2019

3 ting du må vite om budsjettoptimalisering på Facebook

Er du usikker på hvordan du skal fordele budsjettet på en Facebook-kampanje? Da kan budsjettoptimalisering være lurt å benytte seg av.

Les mer

Av Vilde Jensen • 1. mars 2019

8 tips for å forbedre nyhetsbrevet ditt

Nyhetsbrev er en viktig kanal å markedsføre seg gjennom, spesielt for å pleie kundeforholdene dine. Her er åtte enkle tips som kan gjøre nyhetsbrevet ditt bedre!

Les mer

Av Petter Johnsen • 22. februar 2019

6 tiltak for å øke konverteringsraten din

Lurer du på hvordan du oppnår en best mulig konverteringsfrekvens på nettsiden din? Her er seks tiltak du bør prøve for å øke antall handlinger på siden din.

Les mer

Av Petter Johnsen • 12. februar 2019

Slik kommer du i gang med konverteringsoptimalisering (CRO)

Ønsker du å begynne og jobbe med konverteringsoptimalisering (CRO), men er usikker på hvor du skal begynne? Vi hjelper deg med å komme i gang.

Les mer

Av Petter Johnsen • 31. januar 2019

Hva er konverteringsoptimalisering (CRO) og hvordan måle den?

Lurer du på hva konverteringsoptimalisering (CRO) er og hvordan du skal måle den? Vi hjelper deg!

Les mer

Av Lise Komnæs Jæger • 21. januar 2019

Datadreven markedsføring - noe nytt du bør beherske?

Hva er datadreven markedsføring? Hva kan du bruke det til og hvorfor er datadreven markedsføring viktig for din bedrift? Her forklarer vi hva datadreven markedsføring går ut på.

Les mer

Av Vilde Jensen • 12. desember 2018

Intervju med en av våre nyeste ansatte

Vi i Kalibrert er svært fornøyd med å ha fått Ragnhild Berge med på laget!

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 3. desember 2018

7 gode grunner for å bruke personas

Skal du nå ut til din målgruppe må du engasjere, her vil en tydelig definert personas gjøre jobben lettere.

Les mer