Av Lise Komnæs Jæger • 21. januar 2019

Datadreven markedsføring i 2019 - "keiserens nye klær" eller noe nytt du bør beherske?

Hva er datadreven markedsføring? Hva kan du bruke det til og hvorfor er datadreven markedsføring viktig for din bedrift? Her forklarer vi hva datadreven markedsføring går ut på.

Les mer

Av Vilde Jensen • 12. desember 2018

Intervju med en av våre nyeste ansatte - Ragnhild Berge

Vi i Kalibrert er svært fornøyd med å ha fått Ragnhild Berge med på laget!

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 3. desember 2018

7 gode grunner for å bruke personas

Skal du nå ut til din målgruppe må du engasjere, her vil en tydelig definert personas gjøre jobben lettere.

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 29. november 2018

Nye nettsider? Derfor bør du starte med SEO!

Her forteller vi deg hvorfor det er lurt å begynne med en søkeordsanalyse når du skal lansere nye nettsider.

Les mer

Av Preben Helle • 27. november 2018

5 grunner til at Facebook-annonsene dine ikke konverterer!

Opplever du at Facebook-annonsene dine ikke presterer like godt som forventet? Årsakene kan være mange. Her har vi samlet noen av dem.

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 21. november 2018

Inbound marketing har høyere avkastning enn oppsøkende salg!

Inbound marketing er ikke bare en digital trend, det er strategi som gir langsiktig verdi for din bedrift. Her gir vi deg en innføring og viser hvor stort potensialet er med inbound marketing.

Les mer

Av Ragnhild Berge • 16. november 2018

Hva koster det å annonsere på Google?

Alle bedrifter bør være synlig når potensielle kunder søker etter din tjenester. Her forteller vi deg hvorfor annonsering på Google er så viktig. Les mer.

Les mer

Av Trond-Ole Husebø • 14. november 2018

Hva er søkemotoroptimalisering?

Med søkemotoroptimalisering (SEO) blir ditt innhold synlig i Google-søk. Her gir vi deg svaret på hvordan din bedrift bør jobbe med søkeord. Les mer...

Les mer

Av Preben Helle • 14. november 2018

2019:  Facebook-tips du må vite!

Nytt år - nye muligheter. Vi har samlet Facebook-tipsene vi vet blir viktige i 2019.

Les mer

Av Preben Helle • 14. november 2018

Har din bedrift en Facebook Stories strategi?

Ifølge Facebook er fremtiden Stories. Alt tyder på at dette formatet blir svært viktig til neste år og at bedrifter bør være på ballen. Les mer.

Les mer